*(broadband juga akan melahirkan minda yang berinovasi tinggi kepada masyarakat umumnya)

=saya juga haruslah mempunyai daya inovasi yang tinggi bagi melahirkan generasi bijak pandai.Perhubungan broadband ini yang meluas dapat diterapkan dengan mencari kenalan baru tidak kira di dalam negara atau sebaliknya.Jadi dengan wujudnya broadband saya dapat menghubungkan pihak yang lain dengan pantas.

( kemudahannya manusia dapat tersenyum)

* kini saya dapat tersenyum apabila berada dalam keadaan keluh resam kerana saya dapat menggunakanbroadband dengan begitu mudah.






* broadband juga dapat diaplikasikan dalam handpone pengguna

-justeru, dapat memudahkan penggunaan internet secara meluas.Tidak dapat dilupakan juga kepada ayah yang sudah mula munggunakan broadband pada handsetnye kerana ayah saya merupakan seorang penceramah,jadi ayah saya dapat menyiapkan presantation dengan sekilip mata.



0 comments: