~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Dunia di hujung jari"..Kata-kata itu sering menjadi polemik dalam media massa seperti majalah dan akhbar.Oleh yang demikian,saya menginginkan broadband untuk mengakseskan diri saya dengan internet..sekaligus saya dapat mencari sebanyak mana maklumat yang terdapat di dalam internet dan mengaplikasikannya dalam kehidupan seharian saya.



Secara tidak langsung saya dapat bersama-sama dengan masyarakat berganding bahu bagi
merealisasikan hasratbekas Perdana Menteri kita,Tun Dr. Mahathir agar membawa Malaysia ke arah Wawasan 2020.Hal ini tidak
akan dapat dicapai jika saya sebagai generasi harapan tidak mengikuti perkembangan dunia semasa dan tidakmengetahui maklumat dan teknologi terbaru.

~gambar ini nenunjukkan bahawa broadband boleh di gunakan di mana-mana dan liputannya amat meluas~







0 comments: